WiseInvoice – חשבוניות נכנסות מספקים

מה הבעיה בדרך-כלל?

 

בכל פתרון לניהול מסמכים, 99% מהעבודה הינה הכנסת המסמכים לתוך המערכת,  ואילו רק 1% הנותרים לשליפתם. המשתמש צריך לעבור בעין על כל מסמך, להבין לאן הוא שייך, לתת לו שם, מילות מפתח, לבחור לאיזו תיקיה ותת-תיקיה לתייקו, ובאיזה סיווג – כדי שאפשר יהיה למצוא אותו.

עבודה זו מצריכה מהארגון משאבים רבים, ומרבית ההוצאות הכספיות הן על שעות עבודה של עובדים אשר זמנם מוקדש לכל מערך התיוק והקטלוג הזה.

כל חשבונית שמגיעה לארגון צריכה לעבור סבב ארוך ועתיר עבודה וניירת: אמות נתונים מול הזמנה, איתור מוציא ההזמנה והעברת החשבונית אליו לאישור, העברת החשובנית לגורם מאשר לחתימה, החזרת החשבוקליטת חשבוניות ספקיםנית להנה"ח, הקלדת הנתונים ל-ERP, עדכון הוצאת תשלום ותיוק בקלסרים.

מרבית הבעיות נובעות משגיאות הקלדה וטעויות אנוש בתיוק, שמשבשות את המפתוח, ו/או מתייקות את המסמך בתיקיה הלא נכונה. מסמך כזה כמעט בלתי אפשרי למצוא אחר-כך.

מה התוצאה?

השקענו במערכת ניהול מסמכים שהחליפה את התיוק הידני המייגע של חשבוניות לקלסרים ולמדפים בתיוק דיגיטלי מייגע לתיקיות מחשב.

יש פתרון!

מערכת  ™WiseInvoice של חברת ERA מעניקה יכולות זיהוי, מפתוח ותיוק אוטומטיים!!!

 המערכת לבדה: סורקת ערמות של חשבוניות ספק נכנסות, למרות שאין לחשבוניות אלו כל פורמט אחיד, מזהה מהו הספק ופותחת לו תיקיה במחשב, מאתרת את מספר ההזמנה ומספר החשבונית, מטביעה חותמת "נתקבל", מעבירה לסבב חתימות ואישורים ארגוני, מצליבה את המידע עם מערכת ה-ERP הארגונית, ויוצרת ארכיון דיגיטלי מרכזי לכל הארגון.

מערכת ™WiseInvoice פותרת 99% מהעבודה, תוך חסכון אדיר בזמן עבודה והוצאות כספיות!

מערכת ™WiseInvoice עומדת בכל הוראות החוק לניהול ספרים דיגיטלי, כפי שפורסמו בינואר 2013.

לצפייה במצגת לחץ כאן.

להדגמה אישית ללא מחוייבות צור קשר עכשיו: 077-7878322

פורסם ב- ארכיון דיגיטלי

סגור לתגובות.