WiseInvoice – חשבוניות נכנסות מספקים

מה הבעיה בדרך-כלל?

 

בכל פתרון לניהול מסמכים, 99% מהעבודה הינה הכנסת המסמכים לתוך המערכת,  ואילו רק 1% הנותרים לשליפתם. המשתמש צריך לעבור בעין על כל מסמך, להבין לאן הוא שייך, לתת לו שם, מילות מפתח, לבחור לאיזו תיקיה ותת-תיקיה לתייקו, ובאיזה סיווג - כדי שאפשר יהיה למצוא אותו.

עבודה זו מצריכה מהארגון משאבים רבים, ומרבית ההוצאות הכספיות הן על שעות עבודה של עובדים אשר זמנם מוקדש לכל מערך התיוק והקטלוג הזה.

כל חשבונית שמגיעה לארגון צריכה לעבור סבב ארוך ועתיר עבודה וניירת: אימות נתונים מול הזמנה, בדיקה שכל הסחורה אכן סופקה, שהפריטים והסכומים מתאימים, הקלדת הנתונים ל-ERP, איתור מוציא הזמנה והעברת החשבונית אליו לאישור, העברת החשובנית לגורם מאשר לחתימהעדכון הוצאת תשלום ותיוק בקלסרים.

מרבית הבעיות נובעות משגיאות הקלדה וטעויות אנוש בתיוק, שמשבשות את המפתוח, לא שמות לב לטעות בסכום, ו/או מתייקות את המסמך בתיקיה הלא נכונה. מסמך כזה כמעט בלתי אפשרי למצוא אחר-כך.

מה התוצאה?

השקענו במערכת ניהול מסמכים שהחליפה את התיוק הידני המייגע של חשבוניות לקלסרים ולמדפים בתיוק דיגיטלי מייגע לתיקיות מחשב.

יש פתרון!

מערכת  ™WiseInvoice של חברת ERA מעניקה יכולות זיהוי, מפתוח ותיוק אוטומטיים!!!

 המערכת לבדה: סורקת ערמות של חשבוניות ספק נכנסות, למרות שאין לחשבוניות אלו כל פורמט אחיד, מזהה את כל הפריטים בחשבונית, מאמתת אותם מול הזמנות רכש, תעודות כניסה במחסן, תעודות משלוח, EDI ועוד, מסווגת את ההוצאה, מוצאת אי התאמות בחשבוניות, מעבירה לסבב חתימות ואישורים ארגוני, ויוצרת ארכיון דיגיטלי מרכזי חוקי לכל הארגון.

מערכת ™WiseInvoice פותרת 99% מהעבודה, תוך חסכון אדיר בזמן עבודה והוצאות כספיות!

מערכת ™WiseInvoice עומדת בכל הוראות החוק לניהול ספרים דיגיטלי, כפי שפורסמו בינואר 2013. לצפייה במצגת לחץ כאן.

להדגמה אישית ללא מחוייבות צור קשר עכשיו: 077-7878322

פורסם ב- ארכיון דיגיטלי

סגור לתגובות.